כל עסק חייב שיהיה לו אתר. זה נכון שהרשתות החברתיות מספקות פתרון באופן מסויים עבור עסקים שאין להם אתר, ודף עסקי בפייסבוק, או חשבון אינסטגרם, שדרכם מתבצעת מרבית הפעילות של העסק בעולם הדיגיטל, יכולים להניב הכנסות. אך יש נקודה אחת שאסור להתעלם ממנה. כל עוד אין לעסק שלכם אתר שהוא כל כולו שלכם, שאתם הבעלים של הכתובת, והוא רשום על שמכם, אתם עלולים למצוא את עצמכם נתונים לקפריזות של הרשתות החברתיות, שדרכן אתם מפרסמים את העסק שלכם. אם יש לכם עמוד פייסבוק פעיל, אך בגלל חוסר מודעות עשיתם פעולה כלשהי שעוברת על המדיניות של החברה, פייסבוק יכולה לחסום בפניכם את הגישה לאותו עמוד עסקי, וכל הפעילות שאתם עושים דרכו פשוט תיעלם. ככה, בקלות. לכן, אתם לא רוצים לשים את כל הביצים בסל אחד, וחשוב שבמקביל לפעילות ברשתות החברתיות, יהיה לכם גם נכס אינטרנטי שהוא שלכם.
אותו נכס הוא כאמור בדמות אתר. אנשים רבים עושים את הטעות לחשוב שבגלל שרוב האנשים כיום גולשים דרך הטלפון, אתרים הופכים להיות פחות רלוונטיים, כי הם נראים טוב יותר במחשב שולחני, והרי מי כבר גולש דרך מחשב היום. טעות. כמו כל עולם הדיגיטל, גם האתרים עברו שינויים במבנה שלהם, בעיצוב ובדרך בהם בוני האתרים בונים אותם. על מנת שאתר אכן יהיה אפקטיבי גם בטלפון הסלולארי, חייבים לבנות אותו בצורה המותאמת למובייל ולטאבלטים. האתר חייב להיות רספונסיבי. ברגע שיש לעסק שלכם אתר מותאם, לא רק שגולשים יכנסו לאתר שלכם, גם יהיה להם קל לנווט בתוכו ולצרוך את השירותים השונים שלכם.
אנחנו בהראל דיגיטל בנינו כבר מאות אתרים ללקוחות, בין אם מדובר באתרי תדמית "קטנים", או אתרי מסחר (חנויות וירטואליות). אנו יוצאים מנקודת הנחה שאת האתר יראו במובייל, ולכן בונים אותו מראש במחשבה של כיצד הוא יראה בטלפון הנייד. עם הניסיון הרב שיש לנו בתחום בניית האתרים, אנו מתחייבים כי האתר שנבנה עבורכם, יבנה בצורה איכותית, תוך איפיון מקיף ומדוייק. ובסיום בניית האתר תוכלו ליהנות מהדרכה שנעביר לכם על מערכת הניהול הפשוטה, שתאפשר לכם לבצע שינויים ולעלות תכנים בעצמכם באתר, בקלות ויעילות.