6 טיפים לפרסום בפייסבוק
פייסבוק היא הרשת החברתית הראשונה שאפשרה לעסקים לפרסם בתשלום. לאורך השנים היו עליות וירידות מבחינת המפרסמים כשהם חוו שינויים באלגוריתם, בסוגי המודעות ובתהליך האישור. על אף השינויים, פרסום בפייסבוק יכול למשוך לעסק קהל חדש ולהגביר את המכירות. במאמר הבא נתמקד בטיפים היעילים ביותר להשגת תוצאות פרסום מצוינות. התחילו מדף עסקי מייצג פרסום בפייסבוק מתבצע דרך […]
פרסום PPC בגוגל: מבוא וצעדים ראשונים
פרסום PPC בגוגל הוא פרסום ממומן על פי קליק. המשמעות היא שהעסק מפרסם מודעה וברגע שגולש לוחץ עליה העסק משלם על כך. הלחיצה מובילה כמובן לאתר וחושפת את הגולש למוצרים, שירותים, מבצעים ומידע על העסק. עסקים רבים משתמשים בקידום ממומן כיוון שזוהי הדרך המהירה להשיג עוד לקוחות. זאת בעוד שקידום אורגני יכול להיות איכותי וזול […]
6 שלבים ליצירת תוכן מנצח
אחת השאלות המעסיקות בעלי עסקים ואנשי שיווק היא כיצד ליצור תוכן ולהתאים אותו ואת האסטרטגיה לעסק. שיווק תוכן הפך להיות חלק מרכזי בשיווק העסק והוא מתבצע דרך בלוג באתר האינטרנט, מדיות חברתיות, ניוזלטר, פודקאסט ועוד. האמת היא שאין סודות ביצירת תוכן מנצח שישרת את העסק שלכם, אתם חייבים להכיר את העסק ואת האמצעים שיש לכם […]
הקמת חנות וירטואלית – להרוויח כבר בשנת 2022
כ-46% מהצרכנים בארה"ב התנסו בשנת 2021 בהזמנת מוצרים ממותגים וקמעונאים חדשים. נתון זה מצביע על כך שהגולשים מחפשים אחר פתרונות חדשים ומוכנים להתנסות ברכישה בחנויות שלא יצא להם לקנות בהן לפני כן. מה זה אומר על הקמת חנות וירטואלית? בקצרה, שהגיע הזמן לצאת לדרך ולהרוויח. לצד גדילת הצריכה בחנויות האינטרנטיות של הקמעונאיות הגדולות, נפתחו הגולשים […]
נובמבר סייל 2021
מוכנים לנובמבר? כל החגים החשובים ומה תרצו לעשות כדי למכור (הרבה) יותר נובמבר הוא חודש המכירות המשמעותי בכל העולם. בצפון אמריקה, בסין וגם אצלנו, חוגגים ימי קניות עם מבצעים והנחות. הקהל כבר מחכה ומצפה לראות מה החנויות יציעו לו וכבר מוכן עם הארנק. חגיגות הקניות מתקרבות ואתם רוצים להיות מוכנים לזה. הכנו עבורכם את רשימת […]
פתיחת חנות אינטרנטית ב-7 שלבים
החלטתם שהגיע הזמן להתקדם ולמכור דרך האינטרנט? ללא כל ספק זה הזמן הנכון לעשות זאת. יותר אנשים קונים יותר באינטרנט ומכאן, פתיחת חנות אינטרנטית היא צעד נדרש לרוב העסקים והמשקיעים. בכתבה ממוקדת זו ציינו את השלבים הנדרשים עד לפתיחת החנות האינטרנט שלכם. אנחנו נשמח ללכת אתכם צעד אחר צעד בתהליך. 1.בחירת נישת החנות אם יש […]
איך תפרסמו את העסק שלכם לבד בפייסבוק?
הפרסום בפייסבוק הפך בשנים האחרונות להיות אחד מאפיקי השיווק ההכרחיים ביותר עבור עסקים רבים. העולם משתנה ויחד איתו גם אפיקי השיווק. אם בעבר חברות גדלות היו מקצות לפרסום המסורתי את מירב התקציב והשיווק הדיגיטלי שלהם היה מסתפק בנתח קטן מהעוגה, הרי שהמגמה השתנתה ומשתנה. יותר ויותר תקציבים מנותבים לפלטפורמות כמו פייסבוק. ובצדק. הפרסום בפייסבוק עובד? […]
איך תפרסמו את העסק שלכם לבד באינסטגרם
אינסטגרם היא ללא ספק הרשת החברתית הכי צומחת ומדוברת של התקופה האחרונה. את סנאפצ׳אט היא מחקה כמעט לגמרי, וככל שהזמן עובר, הפרסום בה הופך להיות יותר ויותר אפקטיבי עבור עסקים רבים. יחד עם זאת, לפני שניתן לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשדרג את יכולות הפרסום שלכם באינסטגרם, אתם צריכים לשאול את עצמכם שאלה אחת. האם […]
שלוש דרכים לקדם עסק קטן באינטרנט
כל בעל עסק שרוצה לקדם את עצמו ברשת יודע שמדובר באחת מזירות השיווק הצפופות ביותר שיש: כאן הוא לא מתחרה רק בעסקים שנמצאים בקצה השני של העיר או ביישוב הסמוך, אלא גם בעסקים מקבילים מכל רחבי הארץ ,שלחלקם תקציבי שיווק הרבה יותר גדולים משלו. אבל האם הקרוב אבוד מראש? ממש לא! אם יודעים כיצד לנצל […]
גוגל שופינג – איזה סוג קמפיין כדאי לבחור
בפוסט הזה נציג מה זה קמפיין סמארט שופינג ובמה הוא שונה מקמפיין גוגל שופינג ידני ובמיוחד נדון מתי כדאי להשתמש בכל אחד מהם. מה זה קמפיין סמארט שופינג: 1.קמפיין סמארט שופינג הוא קמפיין המשתמש ביכולת הבינה המלאכותית של גוגל על מנת לשפר את התוצאות. הקמפיין הוכרז בלייב של גוגל בחודש יולי 2018. 2. בקמפיין סמארט […]
קידום חנות וירטואלית באינטרנט
קידום חנות וירטואלית באינטרנט: כל האתגרים ואיך מתגברים עליהם קידום חנות וירטואלית באינטרנט שונה מקידום אתר או בלוג. בחנות יש בדרך כלל יותר דפים, יותר מוצרים, הרבה יותר תחרות ובנוסף לכל אלה לא פעם התוכן משוכפל. קידום החנות יכול להיות מאתגר אך יש דרך להתגבר על כל אתגר ובכך נעסוק בכתבה. קידום דפים רבים אתר […]
מדוע סטארטאפים זקוקים לשירותי קידום אתרים אורגני?
הקידמה הטכנולוגית ללא ספק מייצרת לחברות ולעסקים קטנים אינספור הזדמנויות להתפתח, להתייעל, וכמובן גם לחשוף את השירותים או המוצרים שהם מספקים, לקהל יעד רחב יותר ומגוון יותר. בפני חברות הזנק (מכאן ואילך נשתמש בביטוי השגור סטארטאפים) עומדות לא מעט אפשרויות להגיע אל קהל היעד שלהם וליידע אותו על קיומה של החברה: מפרסום ברשתות חברתיות כמו […]
לפוסטים נוספים
הרשמו לניזלטר שלנו
כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים בבלוג