איך תפרסמו את העסק שלכם לבד באינסטגרם

איך תפרסמו את העסק שלכם לבד באינסטגרם

אינסטגרם היא ללא ספק הרשת החברתית הכי צומחת ומדוברת של התקופה האחרונה. את סנאפצ׳אט היא מחקה כמעט לגמרי, וככל שהזמן עובר, הפרסום בה הופך להיות יותר ויותר אפקטיבי עבור עסקים רבים. יחד עם זאת, לפני שניתן לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשדרג את יכולות הפרסום שלכם באינסטגרם, אתם צריכים לשאול את עצמכם שאלה אחת. האם […]

איך תפרסמו את העסק שלכם לבד בפייסבוק?

איך תפרסמו את העסק שלכם לבד בפייסבוק?

הפרסום בפייסבוק הפך בשנים האחרונות להיות אחד מאפיקי השיווק ההכרחיים ביותר עבור עסקים רבים. העולם משתנה ויחד איתו גם אפיקי השיווק. אם בעבר חברות גדלות היו מקצות לפרסום המסורתי את מירב התקציב והשיווק הדיגיטלי שלהם היה מסתפק בנתח קטן מהעוגה, הרי שהמגמה השתנתה ומשתנה. יותר ויותר תקציבים מנותבים לפלטפורמות כמו פייסבוק. ובצדק. הפרסום בפייסבוק עובד? […]

קידום עסק קטן

שלוש דרכים לקדם עסק קטן באינטרנט

כל בעל עסק שרוצה לקדם את עצמו ברשת יודע שמדובר באחת מזירות השיווק הצפופות ביותר שיש: כאן הוא לא מתחרה רק בעסקים שנמצאים בקצה השנה של העיר או ביישוב הסמוך, אלא גם בעסקים מקבילים מכל רחבי הארץ ,שלחלקם תקציבי שיווק הרבה יותר גדולים משלו. אבל האם הקרוב אבוד מראש? ממש לא! אם יודעים כיצד לנצל […]

שיפור מהירות אתר

שיפור מהירות האתר: כך תעשו זאת בקלות

אם אתם עובדים בתחום הקידום (SEO) והשיווק באינטרנט, בוודאי גם אתם שמתם לב כמה מדברים על שיפור המהירות של האתר בזמן האחרון, וזאת למרות שכרגע לא ברור איזו חשיבות יש לה בדיוק בדירוגים. מה שכן ידוע הוא שבאתרים מהירים אחוזי הנטישה הם הרבה יותר נמוכים. העניין הוא שאם פעם היינו צריכים ליצור אתרים מהירים רק […]

איך מנצחים את האלגוריתם? תכירו את האינג'יימנט גרופס

אי פעם תהיתם איך כל מיני חשבונות אינסטגרם שרק אתמול היו רדומים פתאום זוכים לחשיפה אורגנית רחבה והמון עוקבים חדשים שהם אנשים רלוונטים ואמיתיים ולא בוטים או פרופילים פיקטיביים? כן, אין ספק שלתוכן איכותי יש יש את ההשפעה שלו, ועם הפוסט הנכון שמתפוצץ אתם יכולים למצוא את עצמכם בין לילה נהנים מויראליות מטורפת – אבל […]

אינסטגרם

הפיכת חשבון אינסטגרם מאישי למקצועי 2 סיבות למה כן ואחת למה לא

עד לא מזמן, זה לא ממש היה משנה אם אתם אדם פרטי או מייצגים עסק מסויים. בשביל להקים פרופיל אינסטגרם ולהשתמש בו, היתה רק דרך אחת. לבנות את הפרופיל כעמוד אישי. לאחרונה, אינסטגרם החלה לשדרג את בעלי העסקים ולאפשר להם להמיר את הפרופילים העסקיים שלהם ל״דפים עסקיים״. ככה, כשאתם באים באינטרקציה עם עמוד מסויים, ברור […]

ניהול מוניטין ברשת

ניהול מוניטין- רק שצריך או לכל אורך הדרך?

אם אתם עוד לא יודעים מה זה ניהול מוניטין קבלו הסבר קצר: נניח ואתם עסק או אדם פרטי ומישהו החליט שהשירות שלכם או גרוע, או שאתם כבני אדם לא ממש מוצאים חן בעיניו. הם מצידם מתחילים להכפיש אתכם ברשת ואפילו בונים אתרים שכל ייעודם הוא לטנף עליכם. (אם אתם אנשי עסקים מוכרים, זה גם יכול […]

טיפים לאתר איקומרס

4 טיפים שיעזרו לאתר האי-קומרס שלכם להמריא

בתקופה האחרונה אנחנו עדים יותר ויותר ל״יזמים״ רגילים שמנסים את מזלם בעולם האיקומרס. הכוונה היא לא לחנויות של עסקים בעלי מותגים שיש להם מוצרים פיזיים, אלא כל מיני חבר׳ה שגילו את שופיפיי ואת האפשרות למכור מוצרים מעלי אקספרס ולגזור עמלת תיווך. אז אם גם אתם בדיוק עכשיו סיימתם קורס בנושא, ואתם מתכוונים לכבוש את צפון […]

טיפים לכאבי גב

4 טיפים שיעזרו לכם אם אתם עובדים שעות על המחשב

כל מי שעובד בתחום הדיגיטל כנראה מכיר את הסוגייה הזאת. שעות על גבי שעות של ישיבה מול המחשב, יכולים להוביל לכאבי גב, עיניים וכאבי ראש. יום אחרי יום, שעה אחרי שעה. והכי גרוע? גם כשנגמר ״יום העבודה״ אנחנו עדיין מחוברים לטלפון שלנו, קוראים מיילים, מתעדכנים בתוצאות הקמפיינים שלנו, או סתם משוטטים בפייסבוק או באינסטגרם. בשורה […]

כלים לוורדפרס

5 תוספים שיעזרו לאתר הוורדפרס שלכם

בניתם אתר על וורדפרס? ברור שבניתם, הרי מדובר על פלטפורמת בניית האתרים המובילה כיום. כקוד פתוח, אחד היתרונות הגדולים של וורדפרס בעבודה מאחורי הקלעים, הוא כמובן השפע האין סופי של התוספים החינמיים אותם ניתן להוריד ולהתקין במערכת. במקום לשבור את הראש במקרים מסויימים, אפשר פשוט להוריד את התוסף שיחסוך לכם או למתכנת שלכם שעות עבודה […]

מה לצפות ממנהל מדיה חברתית

מה אתם צריכים לצפות ממי שמנהל לכם את המדיה החברתית

אם שכרתם את שירותיהם של מנהלי מדי חברתית, בין אם מדובר בפרילנסרים או בסוכנות דיגיטל, אתם בוודאי רוצים לראות שהם עובדים ועושים את כל מה שצריך בשביל שתצליחו נכון? הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להבין לעומק אם העבודה שנעשית עבורכם היא איכותית או שאתם עוד ריטיינר שהוא על הדרך. פוסטים- נכון, הבסיס של כל הפעילות […]

מה לצפות מחברת seo

מה אתם צריכים לצפות ממי שעושה לכם קידום אתרים?

השקעתם כסף ובניתם אתר. אתם נמצאים בסביבה לא יותר מדי תחרותית מבחינת מילות מפתח, אתם מנסים לעשות את הדברים בעצמכם, קוראים מאמר פה, שואלים שאלה בקבוצת פייסבוק שם, ובגדול מנסים לקדם את האתר שלכם לבד. אחרי תקופה שאתם מבינים שזה לא עובד, אתם פונים לפרילנסר או לחברה שמספקת שירותי קידום אתרים. עכשיו, אחרי שהורדתם את […]

לפוסטים נוספים