יש לכם חנות וירטואלית? אתם רוצים להכיר גוגל שופינג

אם יש לכם או אתם מתכוונים לפתוח חנות וירטואלית, אתם רוצים להכיר את גוגל שופינג. בקצרה מדובר על שירות של גוגל אשר מאפשר לבעלי החנויות לקדם את החנויות שלהם ולהציג את המוצרים עם מחיריהם בראש תוצאות החיפוש.

גוגל שופינג הוא אמצעי לקידום ממומן ויזואלי יותר ממודעות רגילות. הוא נראה מרשים יותר ונותן לגולשים מידע מידי על מה שהם מחפשים. הגולשים יכולים לצפות בתמונות המוצר עוד לפני שנכנסו לאתר, ללחוץ על המוצר שנראה לו מתאים ולהגיע ישירות אל החנות.

יותר גולשים, יותר קניות

קמפיין גוגל שופינג הוא קמפיין קידום ממומן שמאפשר לחנויות הווירטואליות ליהנות מיותר כניסות ולהמיר יותר טוב. כיוון שהמודעות ויזואליות והגולשים רואים מספר אפשרויות ובוחרים את זו שהכי מעניינת אותם, הם מגיעים יותר מוכנים להליך המכירה.

בניגוד לקמפיין גוגל "רגיל", בו הלקוח רואה את המודעה בלבד, בלי תמונה ולרוב בלי מחיר, כאן יש לגולש את כל הנתונים. הוא יכול לעבור בין המוצרים השונים וכשהוא נכנס לאתר הוא עושה זאת לאחר שכבר בחן מספר אפשרויות. כתוצאה מכך האתר נהנה ממכירות שמגיעות ישירות כתוצאה מהקמפיין.

קצת על ניהול גוגל שופינג

נתחיל בכך שכל אחד יכול לפתוח לעצמו קמפיין בגוגל. אין מגבלה וברגע שמוזנים פרטי כרטיס האשראי גוגל ישמחו לתת לכל אחד לנהל לעצמו קמפיין. לצורך הקמפיין יש צורך בין היתר בהכנסת פרטי המוצר כולל מק"ט, שם המוצר, תיאור, קישור, מצב, מחיר, זמינות, תמונה, מק"ט יצרן, שם המותג וקטגוריית המוצרים. זה החלק הפשוט של העלאת המוצר.

ניהול גוגל שופינג דורש להיות עם אצבע על הדופק לאורך כל הדרך. גם להזין נכון את הפרטים הנדרשים, גם לבחור את מילות המפתח שיקודמו וגם לבדוק כל הזמן את התוצאות. במיוחד בקידום חנויות יש לבדוק את הרווחיות שנשארת בסופו של יום לבעל החנות. ניהול מקצועי יכלול קביעת יעדים, בדיקת סטטיסטיקות ושיפור מתמיד.

לתת למומחים לבצע את העבודה

קידום בגוגל קניות יכול להיות הזדמנות מעולה לבעלי חנויות כשהוא מבוצע בניהול נכון ומקצועי. ממש כפי שהשקעת באתר שלך, בהבאת הסחורה (או יצירתה בעצמך) ובשירות לקוחות, כך חשוב שיעמוד לרשותך מקדם מנוסה שמכיר היטב את הכלי ויוציא מהתקציב שלך את המירב.

נשמח לשמוע ממך, לספר לך על הניסיון שלנו בקידום אתרים ולבחון האם הכלי של גוגל שופינג הוא הטוב ביותר עבור החנות שלך.