בין אם אתם בלוגרים שכותבים לכיף ומחכים שיבוא יום ויגלו אתכם, או שאתם כותבים בלוג עבור עסק מסויים, אם יש משהו אחד שאתם חייבים הוא טראפיק. נכון שבעוד שמדובר במגזר העסקי, עסקים רבים מחזיקים בלוג רק בשביל שיהווה קרקע פוריה למטרת seo, אבל אם כבר כתבתם תוכן, מעבר למילות המפתח שחוזרות על עצמן אינספור פעמים, כדאי מאוד שמישהו גם יגיע ויקרא את התכנים האלו. טראפיק איכותי בהחלט יעזור לכם גם מבחינת קידום האתר, ומאמרים אלו, אם לא תתייחסו אליהם רק כמקום לדחוף מילות מפתח וקישורים אלא תכתבו תוכן באמת איכותי, יכולים להביא עמם גם המרות.

אם כן, ברגע שיש לנו בלוג אנחנו רוצים שאנשים יקראו אותו. עכשיו מתחילה בעצם העבודה הקשה -להתחיל להזרים תנועה. שימוש ברשתות החברתיות, אם הוא נעשה בצורה חכמה, בהחלט יכול להיות המקור העיקרי לתנועה שלכם. ולא, הכוונה היא לא רק לשתף את המאמר בעמוד העסקי שלכם או בפרופיל האישי שלכם, אלא לבנות אסטרטגיית שיתוף תוכן בעזרת רוב הפלטפורמות העומדות לרשותכם.

לפני שמתחילים, קחו דבר אחד בחשבון. לכל פלטפורמה שפה שונה, לכן אתם חייבים להתאים את התוכן לפי השפה הרלוונטית.

פייסבוק – המובן מאליו. יש לכם עמוד עסקי שדרכו אתם משתפים תוכן? מעולה. תעלו את הפוסט ותבחרו תמונה טובה ולא גנרית שנמשכת מתוך המאמר שלכם. פייסבוק מאפשרת עד 480 תווים עד לרגע שהפוסט יראה "קרא עוד", לכן השתמשו בתווים האלו בחכמה. את התווים האחרונים השאירו למשפט מניע לפעולה כמו: "רוצים לקרוא עוד? לחצו על התמונה".

כמובן שאתם לא חייבים להשתמש בכל 480 התווים, לכן אם אתם יכולים להוציא במספר נמוך יותר מסר חזק שיעורר רצון בגולש להמשיך לקרוא, לכו על זה. אבל רגע. זה לא הכל. תנו לפוסט להתקדם בצורה אורגנית במשך כמה שעות. אם אתם רואים שהוא לא מתחיל לצבור תאוצה, תקדמו אותו בכסף. כן, שימו כמה עשרות שקלים, הגדירו את קהל היעד ותנו לפייסבוק להפיץ את התוכן עבורכם.

לינקדאין – אם מרבית הקשרים שיש לכם בלינקדאין רלוונטים לתכנים שלכם, לינקדאין בהחלט יכולה לספק את הסחורה. בהנחה שאתם לא עוסקים בתחום x וכל המקושרים שלכם עוסקים בתחום y, התוכן שלכם בהחלט יכול להיות רלוונטי עבורם. משום מה, בגלל שלינקדאין היא רשת מקצועית שנתפסת כנקיה יותר, פעמים רבות אנשים נוטים לוותר עליה כשהם שוקלים היכן להפיץ את התוכן שלהם. טעות.

פינטרסט – ישבתם וכתבתם מאמר ארוך ומקיף? מעולה. עכשיו תספרו את הסיפור של דרך תמונות. פינטרסט, כפי שאתם בוודאי יודעים, היא פלטפורמת אימג׳ים מעולה שמאפשרת לכם גם להוסיף קישור לכל תמונה.

רשמו את התיאור של התמונה בכ- 150 תווים ותכללו בו גם מילות מפתח רלוונטיות למאמר שלכם. כך שאם המאמר שלכם עוסק באוכל, אנשים שיחפשו אימג׳ים של אוכל יוכלו לראות את התמונה שלכם, ודרכה להגיע לאתר שלכם. נכון, לא בטוח שקהל היעד שלכם נמצא בפינטרסט, אבל במידה ואתם חושבים שכן, אל תפסחו על הפלטפורמה הזאת.

אינסטגרם – באינסטגרם שיטת פעולת ההפצה היא שונה. לא מדובר בזבנג וגמרנו. תוחלת החיים של תמונה באינסטגרם היא די קצרה. אמנם מדובר בפעולה סזיפית אבל כזו שבהחלט יכולה לעבוד. כפי שאתם כבר יודעים, באינסטגרם אין אפשרות להוסיף קישורים לתמונות שאתם מעלים.

אתם יכולים להשתמש בקישור אחד בלבד שנמצא בפרופיל שלכם. מה שאתם יכולים לעשות ביום בו אתם מעלים מאמר חדש, הוא לעלות תמונה רלוונטית, לכתוב תיאור ואולי משפט מחץ אחד או שניים מהמאמר עצמו, ולהוסיף בתיאור של התמונה, שמי שרוצה לקרוא את המאמר המלא, שיכנס לפרופיל שלכם וילחץ על הקישור שמופיע שם. רצוי לעשות את הפעולה הזאת מספר פעמים במהלך הימים הראשונים שיש לכם פוסט חדש בבלוג. הכינו סדרה של תמונות טובות ורלוונטיות, ובכל תמונה שתעלו בימים הקרובים, הפנו את הגולשים לפרופיל שלכם שילחצו על הקישור למאמר.

כן, זה אומר שכל פעם שתעלו מאמר חדש תצטרכו לשנות את הלינק בפרופיל, אבל זה בהחלט יכול להיות אפקטיבי.