עד לא מזמן, זה לא ממש היה משנה אם אתם אדם פרטי או מייצגים עסק מסויים. בשביל להקים פרופיל אינסטגרם ולהשתמש בו, היתה רק דרך אחת. לבנות את הפרופיל כעמוד אישי. לאחרונה, אינסטגרם החלה לשדרג את בעלי העסקים ולאפשר להם להמיר את הפרופילים העסקיים שלהם ל״דפים עסקיים״. ככה, כשאתם באים באינטרקציה עם עמוד מסויים, ברור לכם שמדובר בעסק, והוא מצידו מקבל אפשרויות שונות בתצוגה שלו שעוזרות לו להניע את הגולשים לפעולה. בדקנו את הנושא על מנת להבין מה הם התועלות שמקבלים בהפיכת פרופיל אישי לעמוד עסקי וחזרנו עם התובנות הבאות:

אינסטגרם אנלטיקיס-

זה אולי הפיצ׳ר הכי חשוב שמקבל מי שמנהל פרופיל עסקי באינסטגרם. האפשרות לגשת לנתונים חשובים כלפי הפעילות שלנו וההתנהגות העוקבים שלנו. התצוגה שמתקבלת היא במתכונת שבועית. אנחנו יכולים לראות כמה חשיפות הפוסטים שלנו קיבלו במהלך השבוע וכיצד הם מתפקדים בהשוואה לשבוע שעבר. אנחנו יכולים לראות כמה אנשים צפו בפוסטים שלנו. אם מתקבלות יותר צפיות מחשיפות, כנראה שגולשים ראו את הפוסט שלנו מספר פעמים. אנחנו יכולים גם לראות כמה אנשים צפו בפרופיל שלנו ולא רק בפוסטים, שזה מידע מעניין שלעצמו.

מישהו יושב ומבצע ניתוח מספרים

כפתורים בדף עצמו-

ברגע שיש לכם עמוד עסקי, אתם יכולים להוסיף כפתורים שיעזרו לכם כמו: כפתור ליצירת קשר בצורה מהירה, טלפון ואם הגדרתם גם כתובת, אז הגולש יוכל לקבל הוראות מדוייקות כיצד להגיע לעסק שלכם. אין ספק שהכפתורים האלו יכולים לעזור לכם, והם הופכים את הפרופיל שלכם לנגיש יותר ליצירת קשר עם הגולש מאשר פרופיל אישי.

אינסטגרם רוצים שתהפכו את החשבון שלכם לעסקי, וסביר להניח שעם הזמן הם ישחררו כלים נוספים וישדרגו את הקיימים על מנת שלעסקים יהיה אינטרס להשתמש בפלטפורמה וכמובן להוציא עליה כסף. למרות הפלוסים הברורים שאנחנו יכולים למצוא בהפיכת חשבון אינסטגרם לעסקי, על סמך ניסיון העבר, יש גם מינוס אחד עיקרי ששווה לקחת אותו בחשבון.

חשיפה נמוכה?

שמים לב מה קרה וקורה ככל שהזמן עובר מבחינת החשיפה של עמודים עסקיים בפייסבוק?

עמודים עסקיים בפייסבוק זוכים לחשיפה נמוכה יותר מפרופילים אישיים והאינטרס הוא ברור. יש לכם עמוד עסקי? רוצים לפרסם את הפוסטים שלכם? פייסבוק מאפשרת לאחוז מסויים להחשף בצורה אורגנית (אלא אם כן הפצצתם ואז התוכן שלכם מתפשט), אבל הם כמובן מעודדים בעלי עסקים לקדם את התכנים שלהם בתשלום. והעתיד באינסטגרם סביר להניח יהיה דומה. לכן, אם יש לכם פרופיל אישי לעסק שלכם, יכול מאוד שהפיכתו לעסקי, בטווח הארוך תפגע בכמות החשיפה האורגנית שלו. וזה שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון.