בלוגרים הם אנשים שאוהבים לכתוב. אם תשאלו את רוב הבלוגרים שכותבים על נושאים כמו קולנוע, אמנות, מסעדות, אופנה וכו׳, סביר להניח שתשמעו אותם אומרים שהם כותבים לכיף שלהם. לנשמה. אם על הדרך הם צוברים קהל מעריצים, אז נהדר. הרי כל מי שכותב בלוג לא באמת כותב למגירה אלא רוצה שאחרים יקראו את התכנים שלו, למרות שסביר להניח שאת הבלוג הם כותבים בזמנם הפנוי ולהנאתם, ולא בונים עליו כמקור הכנסה.

יחד עם זאת, כנראה שגם לבלוגרים יש משאלת לב, אף על פי שזה לא הקו המנחה, והיא לעשות כסך מהבלוג שלהם. לגיטימי. אז איך בעצם אפשר להרוויח מהבלוג.

פרסומות

היי גוגל, בוא תציג לי פרסומות בבלוג. הבלוג שלכם הוא נכס. וככזה אתם צריכים לגם להתייחס אליו ככה. ומה קורה כשיש נכס עם שטחים רבים שניתן להשכיר כשרוצים למקסם ממנו את הרווחים? נכון, משכירים אותם. אם הבלוג שלכם זוכה לכמות יפה של טראפיק, אתם יכולים להצטרך לתכנית של גוגל אדסנס, ובעצם לתת לגוגל שטחי פרסום אצלכם באתר. גוגל יציגו מודעות של עסקים אחרים אצלכם, ואתם תוכלו להרוויח מזה כמה לירות. העניין הוא שכל עוד באמת לא מדובר באתר שכמות הטראפיק אליו היא אדירה, הרווחים מאדסנס יהיו בהתאם.

אופציה אחרת שעומדת לרשותכם בכל הנושא של שטחים באתר, היא להציג באנרים של חברות ספציפיות שהאתר שלכם רלוונטי עבורם. נניח והבלוג שלכם עוסק בקולנוע ויש לו פופולאריות וכמות טראפיק גבוהה, אתם יכולים להגיד ליס פלאנט למשל (זאת דוגמא כן?) שמעו, אני כותב על סרטים, יש לי טראפיק איכותי בווליום גבוה של אנשים שאוהבים מאוד קולנוע, בוא תציגו אצלי באנרים לאתר שלכם.

מזוודת כסף

תוכניות שותפים

זה עובד ככה. אתם נרשמים לאתר מסויים כשותפים, לדוגמא אמזון. אתם מקבלים מאמזון לינקים ייחודיים לכם, לגבי המוצרים שאתם רוצים לקדם. אתם מציבים את אותם לינקים באתר שלכם, וכל פעם שגולש לחץ על הקישור שלכם, עבר לאמזון ורכש מוצר אתם מקבלים עמלה. לדוגמא: נניח והבלוג שלכם עוסק במוצרי תינוקות, אתם יכולים לכתוב מאמר שמסקר מספר מוצרים שאהבתם ואתם ממליצים עליהם, ובסיום של פסקה לגבי אותו מוצר, לתת קישור לגולש ולרשום שאם הוא רוצה את אותו המוצר, הוא יכול לקנות אותו מהקישור המצורף. אתם תרוויח עמלה על כל מכירה, אמזון ימשיכו להתעשר והעולם ימשיך להסתובב.

אימייל

תוסיפו פופ אפ שיקפוץ לגולשים בכל פעם שהם נכנסים לאתר ותניעו אותם להצטרף לרשימת התפוצה שלכם. ברגע שיש לכם רשימה מספיק גדולה ואיכותית, אתם יכולים להתחיל למכור להם מוצר. אם הבלוג שלכם הוא מקצועי ויש לכם הרצאה שאתם רוצים למכור, רשימת המיילים יכולה להיות הקהל הטוב ביותר שלכם, שכן אלו אנשים שהשאירו לכם מייל בגלל שהם רוצים לקבל ממכם עוד מידע. אם נתתם להם מספיק ערך בדמות מאמרים טובים סביב נושא מקצועי ספציפי, אם תרצו למכור כנס או הרצאה, סבירות גבוהה שהם ישמחו לשלם עליה.