ערוצי השיווק של מרבית העסקים ברשת מתבססים על פייסבוק או גוגל. במקרים מסויימים, ייפתח עבור עסק גם ערוץ יו-טיוב, חשבון באינסטגרם, ואם רלוונטי אז גם פרסומים בטאבולה ואווטבריין גם יכולים להיות חלק מהעניין. בלוג ואתר יחכו שם ברקע ואם התקציב יאפשר אז גם תתבצע עבודת seo מקיפה.

לרוב, אלו יהיו הזירות בהם תרוכז מרבית הפעילות. במאמר הקרוב נעבור על 3 אפיקים נוספים שיכולים לעזור במיתוג העסק שלכם וכמובן להזרים תנועה לנכסים הווירטואלים שלכם.

אמנם בארץ מדובר בנישות צדדיות שלרוב לא מתייחסים אליהם, אבל דעו שבצפון אמריקה ואירופה, אלו כלים שימושיים ביותר, שעסקים רבים משתמשים בהם.

נתחיל מהויזואלי.

פינטרסט-

אם אתם עדיין לא מכירים את פינטרסט, הגיע הזמן. פינטרסט היא פלטפורמה ויזואלית בדומה לאינסטגרם (ברעיון של התמונות) אבל עם הבדלים מהותיים. בעוד באינסטגרם, יש פיד של תמונות שעולות, בפינטרסט כל הרעיון הוא ליצור לוחות, עליהם שומרים תכנים רלוונטיים. נניח לדוגמא, לוח למשפטי השראה שיכיל בתוכו אין ספור תמונות של משפטים מעוררי השראה, או לוח הכולל אינפוגרפיקות של מתכונים וכו. העוקבים אחרי אותם לוחות מגיעים גם בשביל היופי שבעיניים, וגם בשביל לקבל רעיונות לדברים הלרוונטים להם. לכן, אם יש לכם עסק שיכול ליצור תוכן ויזואלי מרשים, כדאי לכם מאוד להיות שם. אתם תוכלו באמצעות אותם תמונות שאתם מעלים, להפנות את הגולשים שאוהבים את התכנים שאתם משתפים לאתר שלכם, שם תחשפו אותם לשירותים אותם אתם מספקים.

פינטרסט

סליידשר-

סליידשר הינה פלטפורמה לשיתוף מצגות. רוב האנשים שנכנסים לראות את המצגות מחפשים תכנים עסקיים עבור עצמם, להתרשם, ללמוד ולקבל רעיונות. לכן אם במסגרת העסק שלכם, אתם מייצרים מצגות שיכולות איכותיות, מהן יכולים גם גולשים נוספים ללמוד ולקבל ערך, אתם בהחלט יכולים להעלות ולשתף אותם. בין לבין, תדאגו רק להוסיף שקף שמניע לפעולה כמו, אם אתם רוצים עוד שלחו מייל לכתובת x או בקרו באתר y.

שאלות ותשובות- אתר quara-

מדובר באתר עם טרפאיק מטורף, אליו נכנסים אנשים מכל העולם לשאול שאלות בכל נושא שרק תרצו. כשאתם מקימים את הפרופיל שלכם שם לראשונה, תצטרכו לבחור את הנושאים שרלוונטים לכם. בחרו את הנושאים בהם אתם מתעסקים, וככה כל פעם שמישהו ישאל שאלה בנושא, תוכלו לגייס את כל המומחיות שלכם ולענות לו. לאורך זמן, אתם תיתפסו בעיני אנשים כמומחים בתחומכם, ואז כבר תוכלו להתחיל להפנות אנשים לנכסים הוירטואלים שלכם. שמה, תציעו להם את השירותים אותם אתם מספקים. בהתחשב בעובדה, שתיתפסו כבר כמומחים, יהיה לכם קל מאוד להמיר את אותם אנשים.