לאנשים שעוסקים בשיווק דיגיטלי ואינסטגרם הוא חלק מהתמהיל השיווקי שלהם, אין ספק שהחיים היו יכולים להיות הרבה יותר קלים אם אינסטגרם רק היו מאפשרים לנו לנהל חשבונות של לקוחות דרך המחשב.

תחשבו על זה, אתם רוצים להעלות תמונה מתוך מבחר שיש לכם על המחשב, רוצים להוסיף את כל ההאשטגים מהרשימות שהכנתם מבעוד מועד ובעיקר, לתזמן פוסטים, רוצים לשבת כמו בני אדם על המחשב ולעבוד עם מסך גדול ובנוחות בזמן שאתם מעלים פוסטים חדשים.

אז נכון, אינסטגרם איפשרה לנו בשנה האחרונה להתנייד בין חשבונות דרך האפליקציה מבלי הצורך לצאת ולהכנס בשם משתמש אחר, אבל בכל הקשור לניהול שוטף, איך נגיד את זה בעדינות? זה עדיין לא זה.

כן, יש כלים צד שלישי שמאפשרים חלק גדול מהפעולות, הבעיה היא שהם לא מאושרים על ידי אינסטגרם. חלקם כבר נסגרו, חלקם בתשלום ואף יקר, וחלקם פשוט לא יעילים לכל הצרכים שלנו.אז בעוד שאת האפשרות לתזמן פוסטים עוד אין ממש איך, הנה טריק קצר, גם אם קצת פרימיטיבי שיעזור לכם לעלות תמונות ישירות מהמחשב לאינסטגרם שלכם.

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לחשבון דרך המחשב. מעבר לאתר של אינסטגרם והזנת פרטי הפרופיל שלכם או של העסק אותו מנהלים, תציג בפניכם מסך בו תוכלו לראות תגובות, לייקים, את התמונות שלכם וכו׳. אבל שימו לב, לא. אין כאן כפתור upload, ואין לכם יכולת להעלות את התמונה

 אז מה עושים?

אם אתם בדפדפן כרום (וסביר להניח שאתם בכזה) לחצו על המקש הימני. עכשיו, במסגרת האופציות שיש לכם, תלחצו על inspect. עכשיו יש נפתח לכם חלון, שבפינה שלו יש לכם סימן של חץ ולידו סימן של טלפון וטאבלט.

צילום מסך של אינספקט אלמנטס בכרום

לחצו על הטלפון ושימו לב – מה קורה? המסך מדמה עצמו לטלפון. עכשיו גם לפתע יש לכם כפתור של מצלמה, לחצו עליו ותוכלו להעלות את התמונה שלכם, ישירות מהמחשב.

אם אתם בדפדפן ספארי, לכו להגדרות, סמנו את השורה בה רשום “show develop menu in menu bar”, פתחו חלון חדש במצב של פרטיות, לחצו על develop לאחר מכן user agent אח״כ על ספארי – ios 10 ואייפון. לכו לאינסטגרם, הזינו את פרטי המשתמש הרצויים ולחצו על הסימן של המצלמה בשביל להעלות את התמונות.