דילוג לתוכן

פרסום PPC בגוגל: מבוא וצעדים ראשונים

פרסום PPC בגוגל

פרסום PPC בגוגל הוא פרסום ממומן על פי קליק. המשמעות היא שהעסק מפרסם מודעה וברגע שגולש לוחץ עליה העסק משלם על כך. הלחיצה מובילה כמובן לאתר וחושפת את הגולש למוצרים, שירותים, מבצעים ומידע על העסק.

עסקים רבים משתמשים בקידום ממומן כיוון שזוהי הדרך המהירה להשיג עוד לקוחות. זאת בעוד שקידום אורגני יכול להיות איכותי וזול אך הוא דורש זמן רב יותר עד שהלקוחות מגיעים בזכותו. בנוסף לכך פרסום ממומן מאפשר לבחור את ביטויי החיפוש תחתן העסק יופיע.

להרוויח מעל לעלות המודעה

הרעיון של פרסום בגוגל הוא להוציא תשלום על מודעות אך לקבל יותר לקוחות בעסק, למכור ולהרוויח יותר מעלות המודעה. כדי להצליח במשימה יש לתכנן נכון את הקמפיין, לבחור את מילות המפתח המתאימות, לכתוב מודעה איכותית ולדעת להוביל את הקהל לתוך האתר.

מעבר לכך שחשוב לדעת כיצד להכניס את הגולשים לאתר יש לבחון את האתר ולוודא שהוא אכן יוביל את הגולשים לעבר יצירת קשר או רכישה (תלוי בקמפיין). כדאי לדעת כי גוגל בוחרת את המודעות שיוצגו ואת המיקומים שלהם בהתאם לציון האיכות שלה (מדד רלוונטיות), הצעת המפרסם והתשלום.

צעדים ראשונים בפרסום PPC בגוגל

הפרסום בגוגל זמין כמעט עבור כל עסק שמעוניין להשקיע את התקציב. כל אחד יכול לעלות עם קמפיין אך החוכמה היא לעשות זאת בצורה הנכונה ולהביא להצלחת העסק.

צעד ראשון – הגדרת המטרות

לפני שיוצאים לדרך חשוב מאד להגדיר את המטרות של הקמפיין. אם העסק יוצא במבצע שהוא רוצה לקדם, זה צריך להיות מוקד הפרסום ואם העסק רוצה לקדם מכירות ללא מבצעים מיוחדים, צריך להתייחס לכך. חשוב מאד להגדיר כבר בהתחלה מה ייחשב בעינינו להצלחה.

צעד שני – בחירת תקציב

המטרה של הקמפיין היא להביא לעסק יותר לקוחות ולהרוויח יותר אך ברור שהתקציב לא יכול להיות אינסופי. חשוב להגדיר תקציב ריאלי אשר גם יאפשר לעסק להשיג את המטרות שלו וגם יתאים למטרות הראשוניות. התקציב מגדיר לא רק את המגבלות אלא את ההזדמנויות.

צעד שלישי – יצירת קמפיין

ברגע שהמטרות והתקציב ברורים אפשר להתחיל ליצור את הקמפיין. זה הזמן לבחור את מילות המפתח, להגדיר את הקהל, לכתוב מודעות שירוצו בגוגל ולבצע את כל הפעולות הטכניות הנדרשות כדי לצאת לדרך. ברגע שהכל מוכן אפשר לצאת לדרך ולהתחיל להגביר את התנועה לאתר ואת המכירות.

צעד רביעי – ניהול ושיפור

הפרסום בגוגל דורש להיות כל הזמן עם אצבע על הדופק. המטרה שלנו היא לוודא כי התקציב מנוצל בצורה האופטימלית ומביא לתוצאות הטובות ביותר. ניהול ושיפור הקמפיין יכול לכלול השהייה של חלק ממילות המפתח שלא משיגות את הביצועים הרצויים, התאמה של הצעות המחיר לקליק, שינוי מודעות וכל זאת כדי לשפר את תוצאות הפרסום.

רוצים להתחיל לפרסם? רוצים לשפר קמפיין קיים? מוזמנים ליצור קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

נישות צדדיות

נישות צדדיות שיכולות לעזור לכם להשיג חשיפה

ערוצי השיווק של מרבית העסקים ברשת מתבססים על פייסבוק או גוגל. במקרים מסויימים, ייפתח עבור עסק גם ערוץ יו-טיוב, חשבון באינסטגרם, ואם רלוונטי אז גם פרסומים בטאבולה ואווטבריין גם יכולים להיות חלק

3 טיפים לנצח עם תקציב נמוך בגוגל אדוורדס

3 טיפים לנצח עם תקציב נמוך בגוגל אדוורדס

מנהלים מסע פרסום בגוגל אדוורדס בתקציב נמוך? אין ספק שמדובר במשימה מאתגרת. ככל שהזמן עובר התחרות גוברת ובאופן טבעי גם המחיר פר קליק עולה יחד איתו. לעסקים עם תקציבים נמוכים של כמה

איך להעלות פוסטים לאינסטגרם מהמחשב

איך להעלות פוסטים לאינסטגרם מהמחשב

לאנשים שעוסקים בשיווק דיגיטלי ואינסטגרם הוא חלק מהתמהיל השיווקי שלהם, אין ספק שהחיים היו יכולים להיות הרבה יותר קלים אם אינסטגרם רק היו מאפשרים לנו לנהל חשבונות של לקוחות דרך המחשב. תחשבו

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ