דילוג לתוכן

פתיחת חנות אינטרנטית ב-7 שלבים

פתיחת חנות אינטרנטית ב-7 שלבים

החלטתם שהגיע הזמן להתקדם ולמכור דרך האינטרנט? ללא כל ספק זה הזמן הנכון לעשות זאת. יותר אנשים קונים יותר באינטרנט ומכאן, פתיחת חנות אינטרנטית היא צעד נדרש לרוב העסקים והמשקיעים.

בכתבה ממוקדת זו ציינו את השלבים הנדרשים עד לפתיחת החנות האינטרנט שלכם. אנחנו נשמח ללכת אתכם צעד אחר צעד בתהליך.

1.בחירת נישת החנות

אם יש לכם חנות פיזית, החנות הווירטואלית תיתן מענה לאותה הנישה. אם אין לכם חנות והמטרה שלך היא להרוויח כסף ברשת, זה הזמן לבחור את הנישה ואת המוצרים שיוצגו למכירה. רבים מקימים חנות כאמצעי הכנסה נוסף (אשר לא פעם הופך לעיקרי ואף בלעדי) ואין כל סיבה שאתם לא תעשו זאת.

2. בחירת שם ודומיין

נכון, פתיחת חנות אינטרנטית יכולה להיראות פשוטה והשקעה כדאית, אך אנחנו ממליצים להכין תוכנית עסקית ולבחור שם ודומיין בקפידה. אם יש לכם כבר חנות, בדרך כלל תרצו שהחנות האינטרנטית תישא את אותו השם וששם הדומיין יהיה זהה או קרוב ככל האפשר.

3. בחירת חברת בנייה

חברת בניית אתרי אינטרנט צריכה להביא ניסיון רב בבניית חנויות. פתיחת חנות אינטרנטית היא הרבה יותר מאשר פלטפורמה. המטרה שלכם היא להעניק לצרכנים חוויית לקוח נפלאה, ברשת. החוויה היא תוצאה של חשיבה מעמיקה, הבנה ב-UX/UI, אפיון נכון של הלקוח והחנות ויצירת ביטחון שהגולש הגיע למקום הנכון.

4.עיצוב חנות אינטרנטית

העיצוב חייב להיות מיוחד, מעניין ובו זמנית גם ברור לגולש. כלומר, העיצוב צריך להיות "פרקטי" כך שהגולש יבין בדיוק מה עליו לעשות בכל רגע. מדובר בהליך מעמיק, מורכב שדורש ידע רב לצד יצירתיות ונכונות לייצר חוויות יוצאות דופן.

5. הוספת מוצרים

תהליך הוספת המוצרים הכרחי לפני פתיחת חנות אינטרנטית. כל מוצר צריך להיות מוצג בצורה ברורה, עם פירוט בנוגע לתכולה וחשוב מאד שתהיה לו תמונה איכותית שהופכת את החוויה לוויזואלית, כמעט כמו במציאות.

6.הגדרת תהליך התשלום והמשלוח

חשוב מאד להחליט כיצד מתבצע התשלום והמשלוח. יש להגדיר את מערכת הסליקה, לקבוע האם תהיה חלוקה לתשלומים ובאיזה אופן ולהבהיר כיצד ומתי יתבצע המשלוח. את ההחלטות יש ליישם באתר עצמו ולהוסיף תוכן בנושא תנאי השימוש ומדיניות החנות.

7. פתיחת חנות אינטרנטית ושיווקה

זהו, ברגע שהחנות באוויר אפשר להתחיל לשווק אותה. אנחנו בונים חנויות המתאימות לקידום SEO כך שתוכלו ליהנות מתנועה אורגנית לצד תנועה ממומנת מגוגל, פייסבוק ואינסטגרם.

נשמח לעמוד לרשותכם מרגע ההתלבטות ועד שתוכלו להתגאות בחנות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

נישות צדדיות

נישות צדדיות שיכולות לעזור לכם להשיג חשיפה

ערוצי השיווק של מרבית העסקים ברשת מתבססים על פייסבוק או גוגל. במקרים מסויימים, ייפתח עבור עסק גם ערוץ יו-טיוב, חשבון באינסטגרם, ואם רלוונטי אז גם פרסומים בטאבולה ואווטבריין גם יכולים להיות חלק

3 טיפים לנצח עם תקציב נמוך בגוגל אדוורדס

3 טיפים לנצח עם תקציב נמוך בגוגל אדוורדס

מנהלים מסע פרסום בגוגל אדוורדס בתקציב נמוך? אין ספק שמדובר במשימה מאתגרת. ככל שהזמן עובר התחרות גוברת ובאופן טבעי גם המחיר פר קליק עולה יחד איתו. לעסקים עם תקציבים נמוכים של כמה

איך להעלות פוסטים לאינסטגרם מהמחשב

איך להעלות פוסטים לאינסטגרם מהמחשב

לאנשים שעוסקים בשיווק דיגיטלי ואינסטגרם הוא חלק מהתמהיל השיווקי שלהם, אין ספק שהחיים היו יכולים להיות הרבה יותר קלים אם אינסטגרם רק היו מאפשרים לנו לנהל חשבונות של לקוחות דרך המחשב. תחשבו

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ