כ-46% מהצרכנים בארה"ב התנסו בשנת 2021 בהזמנת מוצרים ממותגים וקמעונאים חדשים. נתון זה מצביע על כך שהגולשים מחפשים אחר פתרונות חדשים ומוכנים להתנסות ברכישה בחנויות שלא יצא להם לקנות בהן לפני כן. מה זה אומר על הקמת חנות וירטואלית? בקצרה, שהגיע הזמן לצאת לדרך ולהרוויח.

לצד גדילת הצריכה בחנויות האינטרנטיות של הקמעונאיות הגדולות, נפתחו הגולשים לרעיון והם מחפשים אחר יותר פתרונות, יותר מוצרים והם כבר ממש לא מפחדים להעביר את כרטיס האשראי לאתרים מאובטחים. היום כל עסק אשר מציע מוצר פיזי למכירה וכל אחד שרוצה להשקיע באפיקים דיגיטליים, צריך לדאוג שתהיה לו חנות וירטואלית.

מה כולל הליך הקמת חנות וירטואלית?

הקמת חנות וירטואלית הופכת עם השנים להרבה יותר פשוטה. אם בעבר היה צורך בהון גדול כדי לפתח חנות ולהיכנס לפרויקט בניית קוד, היום אפשר להתבסס על מערכות קיימות ופלטפורמות שקל לנהל אותן. האם זה מספיק? ממש לא.

הקמת חנות מחייבת התייחסות לפרטים הקטנים ביותר וכל זאת כדי לגרום ללקוחות להרגיש בטוחים למסור את כרטיס האשראי. החנות חייבת להיות מאובטחת ולתת תחושת ביטחון, היא צריכה להציג את המוצרים כך שהגולשים יידעו היכן ללחוץ כדי להשיג את מבוקשם והיא חייבת להיות נוחה לניהול. אנחנו דואגים לכל אלה ויותר מכך.

איך להרוויח באמצעות חנות וירטואלית כבר בשנת 2022?

הקמת חנות וירטואלית היא הרבה יותר מאשר משימה טכנולוגית. כדי להפוך לחנות רווחית יש ליצור מותג שכיף להיכנס אליו, חוויה ולגבות את התהליכים הדיגיטליים בשירות מעולה. כדאי לדעת כי על מנת להרוויח באינטרנט לא חובה להחזיק חנות פיזית, רבים נהנים מהכנסה במודל של "דרופשיפינג" כשכל שהם עושים הוא לפרסם את המוצר אך לשירות דואג גורם אחר שהוא מחזיק את הסחורה.

הקמת חנות מוצלחת מחייבת תשומת לב לפרטים הקטנים. על החנות להיות מותאמת לשימוש במחשב ובמכשיר הנייד. על פי מחקרים, 50% מההוצאות ברשת יתבצעו דרך המכשירים הניידים וחנות טובה תביא בחשבון את החוויה הכללית, הנראות במסך הקטן, מרחק וגודל הכפתורים וחשוב לא פחות, תשלום ללא תקלות. כל אלה נראים "פרטים קטנים" אך הם אלה שעושים את ההבדל בין עוד חנות שעלתה לאינטרנט ובין חנות מצליחה.

אנחנו עומדים לרשות ההצלחה שלכם

בהראל דיגיטל אנחנו מביאים ניסיון רב בהקמת חנויות וירטואליות. עד היום עיצבנו, יצרנו, תכנתנו מגוון רחב של חנויות עם דגש על חוויית לקוח יוצאת דופן, מערכת ניהול אינטואיטיבית ואתרים שמתאימים לקידום. רוצים להתקדם איתנו? צרו קשר.