הסתדרתם, במשך הזמן ובזכות פעילות ענפה שעשיתם באינטרנט, הצלחתם לצבור רשימת מיילים מכובדת ביותר. אלו יכולים להיות אנשים שסתם נרשמו לניוזלטר, רכשו ממכם כבר מוצר בעבר, נרשמו לאתר כי זה מה שהיה צריך בשביל לקבל הטבה מסויימת, או מכל סיבה אחרת באשר היא. בשורה התחתונה, יש לכם עכשיו רשימה ענפה של לקוחות פוטנציאליים, שהסבירות שדווקא הם, שבחרו להשאיר לכם את המיילים שלהם ירכשו את מה שיש לכם להציע, על פני גולש שעכשיו עומד להחשף פעם ראושנה לתוכן ולמותג שלכם, היא עצומה.

אז קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לשחרר את המייל הזה, שיצליח לגרום להמרה ויגדיל לעסק שלכם את ההכנסות, מבלי להכנס לעוד קמפיין פייסבוק או גוגל שיגזול ממנו תקציב.

טיפ 1- רושם ראשוני הוא (כמעט) הכל.

הטקסט שתכתבו בשורת הנושא, יהיה הגורם העיקרי שישפיע על הגולש אם להתעכב עוד שניה על המייל שלכם או לא. שורת הנושא חייבת להיות חדה, מסקרנת וכזאת שלא יהיה אפשר להתעלם ממנה. תדאגו כי היא תיהיה כתובה בצורה קצרה אבל קולעת. בין 6 ל 10 מילים. לא יותר.

חדדו את המסר שאתם רוצים להעביר. כתבתם את השורה והיא נראית לכם טוב? מעולה. עכשיו תחדדו אותה עוד יותר. נסו להפוך אותה לאישית יותר, ואל תיסחפו עם סימני הקריאה לא משנה כמה ההצעה שלכם מעולה!!!!!

טיפ 2- ההנעה לפעולה. ברורה, בולטת ומניעה.

מייל בלי הנעה לפעולה שיגרום לגולשים לבצע את מה שאתם רוצים, הוא סתם עוד אימייל. הרי ישבתם וטרחתם להכין את המייל הזה נכון? אז כדאי מאוד שיהיה לכם כפתור הנעה לפעולה שלא ניתן יהיה להתעלם ממנו.

טיפ 3- דברו לבן אדם

זכרו, מי שקורא את המייל מהעבר השני הוא בן אדם ולא מכונה. וודאו כי הטקסט אישי (אם אתם יכולים לכלול את שם הגולש עוד יותר טוב).
אף על פי שאתם מנסים למכור לו, הטקסט עצמו, צריך להיות כתוב כאילו אתם עכשיו מנהלים שיחה עם חבר ולא מציגים ללקוח פוטנציאלי פיץ' מכירה כתוב מראש.

בן אדם קורא מייל בטלפון

טיפ 4- מובייל מובייל מובייל

כנראה שאת המייל וההצעה שתפיצו לרשימת המייל שלכם, תעשו על המחשב. הגיוני. נוח, יש מקלדת, מסך גדול, בסך הכל יותר קל. אבל תחשבו שמי שיקרא את המייל הזה, מרבית הסיכויים שהוא יעשה את זה מהסמטארטפון שלו. הכינו את המייל השיווקי שלכם כשאתם מכוונים לטלפון ולא למחשב שולחני.

טיפ 5- עשו A/B TESTING

זוכרים? אתם באינטרנט, הכל מדיד והכל ניתן לשינויים. בכל מייל שנו דברים קטנים אחרים, ובחנו מה משיג לכם תוצאות טובות יותר. בכל הקשור למיילים, (או לשיווק באינטרנט באופן כללי), בחינה של הנתונים בצורה הזאת, חשובה מאוד להצלחת הקמפיין.

אימייל מרקטינג, אף על פי שזה נשמע מונח די מיושן, זאת עדיין דרך מעולה ואפקטיבית להשיג מכירות חדשות ואפסיילים ללקוחות שכבר רכשו מכם. רק וודאו כי אתם עוקבים אחרי הטיפים הרשומים. שיהיה בהצלחה ובמלא מעטפות פתוחות.