דילוג לתוכן

יש לכם אתר איקומרס? הנה 4 טיפים שיעזרו לו לצמוח

בחורה קונה באינטרנט

בארצות הברית התופעה הזאת מורגשת הרבה יותר מאשר בארץ, אבל לא רחוק היום שגם אצלנו חנויות קמעונאות יעבירו את מרכז כובד הפעילות שלהם לרשת. העולם הולך לכיוון הזה. יותר ויותר אנשים צורכים את המוצרים שלהם דרך הרשת, ופעילות הקנייה המקוונת הופכת פשוטה ויעילה יותר. לכן, אם אתם כבר מחזיקים חנות ברשת, אתם בוודאי נמצאים במרדף התמידי אחרי טראפיק. אבל להביא טראפיק לאתר זאת לא המשוכה הקשה, אלא לגרום לאותו טראפיק להפוך להיות קונה פעיל. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם גם להביא תנועה וגם להמיר אותה למכירות.

ביקורות-

לפחות בינתיים, עם כל הכבוד לאינטרנט ולרשתות החברתיות, אנשים עדיין יעדיפו לרכוש מוצר שהם קיבלו עליו המלצה חמה מבני אדם אחרים, מאשר ממודעה עם קופי מרשים. בדיוק מהסיבה הזאת, כדאי לכם לאפשר ליד כל מוצר בחנות, אופציה לביקורות של גולשים אחרים, שכבר רכשו ממכם. חשוב כמובן לעודד את הגולשים להזדהות בכמה שיותר פרטים אישיים, על מנת שהביקורת תיראה אותנטית עבור רוכשים פוטנציאליים אחרים. וכן, גם ביקורות רעות הן טובות לכם, כי הן משדרות אמינות באתר.

עסקת רכישה

פופ אפ יציאה-

יש דיסוננס מעניין בכל הקשור לפופאפים. מצד אחד, אפשר להגיד שכולם לא סובלים אותם, ומצד שני הם עדיין יעילים מאוד. פופ אפ שיקפוץ לגולש לפני שהוא יסגור את הלשונית של האתר שלכם, יכול לגרום לו לחשוב פעמיים, אם לצאת או לא. יותר מזה, אם הפופ אפ כתוב בצורה משכנעת, תוכלו לצרף אותו לרשימת התפוצה שלכם ואז לטרגט לו מודעות.

צרפו צ׳ופר שיהיה שווה ללקוח לפרסם אותו-

השגרירים הכי טובים הם לקוחות מרוצים, לא מודעות טובות. לקוח רכש מכם מוצר? נהדר. צרפו לחבילה כרטיס קטן שאומר תודה על הרכישה, ואף יותר מזה, תרשמו לו שאם הוא מצלם את המשלוח שהגיע, מעלה לפרופיל האישי שלו בפייסבוק ומתייג אתכם, הוא יקבל מכם שובר הנחה של x אחוז לרכישה הבאה. ככה אתם נותנים לו תמריץ בצורה אישית יותר לפרסם אתכם.

תוכנית שותפים-

אם יש לכם את הכלים, כדאי לכם להקים תכנית שותפים. ככה, על כל בן אדם שהגיע דרך מישהו ששיתף את הלינק שלכם (וכמובן שהוא נרשם לתכנית השותפים), הוא יתוגמל בצ׳ופר כלשהו. ממוצר מתנה ועד פרס כספי. אנשים ישמחו לשתף את התכנים שלכם, כשהם יודעים שיוצא להם מזה משהו.

לוגואים שמשדרים אמינות-

לעתים, עם כמה שזה יכול להיתפס שולי, ללוגואים של מקורות מוכרים כמו פייפאל למשל, יכולה להיות השלכה עם לקוח ירכוש מכם או לא. כשהוא רואה לוגואים מוכרים, שנותנים לו ביטחון, הוא מרגיש יותר בנוח לקנות מכם.

חנויות וירטואליות רק ילכו ויתרבו עם השנים הבאות. חמשת הטיפים האלו, יעזרו לכם להתחיל למכור כבר מהיום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

נישות צדדיות

נישות צדדיות שיכולות לעזור לכם להשיג חשיפה

ערוצי השיווק של מרבית העסקים ברשת מתבססים על פייסבוק או גוגל. במקרים מסויימים, ייפתח עבור עסק גם ערוץ יו-טיוב, חשבון באינסטגרם, ואם רלוונטי אז גם פרסומים בטאבולה ואווטבריין גם יכולים להיות חלק

3 טיפים לנצח עם תקציב נמוך בגוגל אדוורדס

3 טיפים לנצח עם תקציב נמוך בגוגל אדוורדס

מנהלים מסע פרסום בגוגל אדוורדס בתקציב נמוך? אין ספק שמדובר במשימה מאתגרת. ככל שהזמן עובר התחרות גוברת ובאופן טבעי גם המחיר פר קליק עולה יחד איתו. לעסקים עם תקציבים נמוכים של כמה

איך להעלות פוסטים לאינסטגרם מהמחשב

איך להעלות פוסטים לאינסטגרם מהמחשב

לאנשים שעוסקים בשיווק דיגיטלי ואינסטגרם הוא חלק מהתמהיל השיווקי שלהם, אין ספק שהחיים היו יכולים להיות הרבה יותר קלים אם אינסטגרם רק היו מאפשרים לנו לנהל חשבונות של לקוחות דרך המחשב. תחשבו

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ