6 טיפים לפרסום בפייסבוק

6 טיפים לפרסום בפייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית הראשונה שאפשרה לעסקים לפרסם בתשלום. לאורך השנים היו עליות וירידות מבחינת המפרסמים כשהם חוו שינויים באלגוריתם, בסוגי המודעות ובתהליך האישור.

על אף השינויים, פרסום בפייסבוק יכול למשוך לעסק קהל חדש ולהגביר את המכירות. במאמר הבא נתמקד בטיפים היעילים ביותר להשגת תוצאות פרסום מצוינות.

התחילו מדף עסקי מייצג

פרסום בפייסבוק מתבצע דרך הדף העסקי ועל אף שמודעות יכולות להוציא את הגולשים ישירות לאתר או לדף הנחיתה, חלק מהלקוחות הפוטנציאליים ירצו לקבל עוד פרטים ויכנסו לדף העסקי. הדף צריך לייצג את העסק, להכיל תמונות אותנטיות ומידע רלוונטי שיכול לעניין את הגולשים והלקוחות העתידיים.

הטמיעו פיקסל במקומות הנדרשים

חשוב מאד להטמיע את הפיקסל של פייסבוק בכל מקום שיכול להיות רלוונטי ובתוך כך באתר או בדף נחיתה (אם הקמפיין מכוון לדף חיצוני). התפקיד של הפיקסל הוא לאסוף מידע ואיתו אפשר לשפר את תוצאות הקמפיין כך שה-roi (החזר השקעה) יהיה גבוה.

הגדירו את יעד הקמפיין

אתם רוצים להתחיל מהגדרה של הקמפיין. האם המטרה שלכם היא למכור באופן ישיר או אולי להגביר את החשיפה של האתר ואולי להשיג לידים שתסגרו בשיחת מכירה. ככל שהיעד שלכם יהיה ברור יותר כך תוכלו לדייק את הקמפיין ואת כפתור ההנעה לפעולה.

הכינו מספר דוגמאות למודעות

יכול להיות שיש לכם רעיון למודעה ויכול להיות שהוא מוצלח מאד, אך בעולם הדיגיטל אי אפשר לדעת מראש מה כן יעבוד ומה נצטרך לשפר. לכן, כדאי שתכינו מראש מספר מודעות כשאלו יהיו שונות זו מזו בקופי, בתמונות (ואולי סרטונים) ואפילו בכפתור הנעה לפעולה.

היו עם אצבע על הדופק

אחד היתרונות של פרסום בפייסבוק הוא היכולת לשנות בכל רגע נתון את המודעות ולשפר את הנתונים. לפעמים מודעה טובה מתחילת הדרך ולאורך זמן ולפעמים לאחר זמן מה מודעה טובה מפסיקה להביא תוצאות. קפיין פייסבוק הוא קמפיין חי ופעיל ויש לפעול כל הזמן לשיפור שלו.

שלבו וידאו בצורה חכמה

בשנים האחרונות עולה צריכת תכני הווידאו. אנשים נמשכים יותר לתמונות שזזות ולכן אם הדבר אפשרי רצוי לשקול יצירת מודעות וידאו. את המודעות על ידי עריכת מספר תמונות לכדי וידאו, לצלם את בעל העסק מדבר, להכין סרטון אנימציה ופרסום המלצה של לקוחות. במקרה של וידאו יש לשים לב שהצליל לא מופיע באופן אוטומטי ורצוי להקפיד על כתוביות.

פרסום בפייסבוק עם מומחים

בהראל דיגיטל אנחנו מתמחים בהבאת תוצאות. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולגלות כיצד נוכל להוביל אתכם לתוצאות הרצויות.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

נישות צדדיות

נישות צדדיות שיכולות לעזור לכם להשיג חשיפה

ערוצי השיווק של מרבית העסקים ברשת מתבססים על פייסבוק או גוגל. במקרים מסויימים, ייפתח עבור עסק גם ערוץ יו-טיוב, חשבון באינסטגרם, ואם רלוונטי אז גם פרסומים בטאבולה ואווטבריין גם יכולים להיות חלק

3 טיפים לנצח עם תקציב נמוך בגוגל אדוורדס

3 טיפים לנצח עם תקציב נמוך בגוגל אדוורדס

מנהלים מסע פרסום בגוגל אדוורדס בתקציב נמוך? אין ספק שמדובר במשימה מאתגרת. ככל שהזמן עובר התחרות גוברת ובאופן טבעי גם המחיר פר קליק עולה יחד איתו. לעסקים עם תקציבים נמוכים של כמה

איך להעלות פוסטים לאינסטגרם מהמחשב

איך להעלות פוסטים לאינסטגרם מהמחשב

לאנשים שעוסקים בשיווק דיגיטלי ואינסטגרם הוא חלק מהתמהיל השיווקי שלהם, אין ספק שהחיים היו יכולים להיות הרבה יותר קלים אם אינסטגרם רק היו מאפשרים לנו לנהל חשבונות של לקוחות דרך המחשב. תחשבו

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ