המרדף אחרי יצירת תוכן חדש כל הזמן, בשביל שיהיה מה להפיץ ןלשתף יכול להיות מעייף. צריך לחשוב כל הזמן על רעיונות חדשים בשביל שאפשר יהיה למלא את הגאנט החודשי. צריך להיות עם יד על הדופק לגבי חידושים ושינויים בתעשייה, וכמובן צריך למצוא דרך כל הזמן להעניק לגולשים שלנו ערך מוסף. בעוד שכל הדברים האלו הם בהחלט נכונים וחשוב מאוד לייצר תכנים חדשים ולחשוב כל הזמן מה יעזור ויעניין את הגולשים, אפשר להשתמש בטקטיקה נוספת על מנת שהשם שלנו והתכנים שלנו יהיו שם בחוץ כל הזמן. הכוונה היא כמובן לטקטיקת הפצת התכנים מחדש (אחת לתקופה, ובהנחה והם עדיין רלוונטים). כן, זאת ממש לא בושה להעלות תוכן שכבר הופץ בעבר לסיבוב נוסף.

בניגוד למגזין נישתי או עיתונות כתובה, באינטרנט תחלופת הקוראים היא עצומה. לא בהכרח שכל מי שעשה לייק לעמוד שלכם נחשף לכל פיסת תוכן שכבר העליתם(וסביר חהניח שלא), ואם אתם נמצאים במצב של צמיחה קבועה, אז יש אנשים חדשים שבוודאות לא ראו תכנים שהעליתם בעבר. לכן, התשובה לשאלה היא למה לא? אין באמת שום סיבה למה לא לעלות תוכן מחדש פעם ב… כמובן עם טוויסט נכון ושיוך לנקודת הזמן הנוכחית.

איזה תכנים לעלות שוב?

מן הסתם אל תעלו כל תוכן שאי פעם יצרתם, אלא רק את התוכן האיכותי ביותר. היה לכם מאמר שעבד ממש יפה בסיבוב הקודם? תריצו אותו פעם נוספת. מצד שני יש לכם מאמר שהשיג תוצאות פחות טובות כי אחרי שניתחתם מה לא עבד, גיליתם שיש מצב שכיוונתם אותו לקהל לא נכון, או שהוא עלה בטיימינג בעייתי? יש לכם הזדמנות נוספת לבחון את פני הדברים.

אייפד ומחשב

תנו להם ורסיה נוספת

נניח שכתבתם מאמר שהוא בעצם מדריך לעשות משהו ספציפי. עכשיו קחו את המאמר הזה ותהפכו אותו לסרטון בו אתם מדגימים איך לעשות בדיוק את מה שכתוב במאמר, רק בצורת ״ Hands on״. בכמה דקות של צילום וידאו איכותי אתם יכולים לעלות את אותו התוכן בדיוק, רק בצורה אחרת ולמשוך קהל נוסף. כתבתם פוסט שהביא לאינטרקציה גבוהה? מעולה עכשיו תהפכו אותו לתמונה חזקה ושתפו אותו גם באינסטגרם.

הדרך ההפוכה-

בדרך כלל אנשים נוטים לכתוב תכנים בבלוג ואותם לשתף ברשתות החברתיות במקביל לעבודה השוטפת. אבל מה עם ההפך? העלתם פוסט סביב נושא מסוים שזכה לאינטרקציה גבוהה, קחו את הפוסט הזה תנו לו עריכה קטנה שיהיה מתאים לבלוג ותעלו אותו לאתר שלכם. במידה וזה וידאו, הכינו פוסט סביב הסרטון, הטמיעו אותו מהיו-טיוב בעמוד הפוסב שבבלוג, והוסיפו עוד כמה מילים שיתארו את הנעשה סרטון ויוסיפו לא מימד נגיש יותר.

כמובן שיש דרכים נוספות להפיץ תכנים פעם נוספת, תיהיו יצירתיים. כשאתם יוצרים תוכן ברשת הוא ניצחי, וככזה אתם יכולים להשתמש בו כמה פעמים שתרצו. אין שום סיבה לכתוב מאמר, לפרסם אותו פעם אחת ולשכוח ממנו.