יש לכם פרופיל אינסטגרם חדש? ברכות. עכשיו מתחיל החלק הקשה- להגדיל אותו ולצבור רשימת עוקבים גדולה. אבל לא סתם רשימה גדולה אלה כזאת שהיא רלוונטית. נכון, אתם יכולים כנראה לגשת לפייבר, לשלם לחוות קליקים בפקיסטן 5 דולר ולראות איך החשבון שלכם גודל בכמה אלפי עוקבים חדשים, אבל ברור לכם שלא יהיה לכם מה לעשות עם העוקבים האלו, הרי זה לא שמישהו מהם יקנה את המוצר שלכם. אתם יכולים כמובן להשתמש בכל מיני כלים אוטומטיים ורובוטים צד שלישי שיעשו עבורכם את העבודה, אבל מעבר לכך שאתם תפרו את המדיניות של אינסטגרם, שוב תקבלו קהל פח שאין לכם מה לעשות איתו. לכן כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא להתחיל לעבוד. ולעבוד קשה.

טיפ ראשון-

אופטימיזציה לפרופיל. אל תחסכו בכלום. תוסיפו תמונה איכותית כתמונת פרופיל. תכתבו תיאור קצר אך ממצה מי אתם ומה אתם, ותנו קישור לאתר שלכם. באינסטגרם אי אפשר להוסיף אלפי קישורים קליקביליים לפוסטים שלכם, לכן אם אחת לכמה ימים, אם אתם רוצים שהגולשים יגיעו לעמוד אחר באתר שלכם, תשנו את הכתובת לפי הצורך בפרופיל.

טיפ שני-

אופטימזציה לתוכן. אף אחד לא אוהב, וגם לא יעקוב אחרי פרופיל שאין בו תמונות. לפני שאתם מוציאים את הבשורה החוצה, וודאו שיש לכם לפחות 10 תמונות כבר בפרופיל. ככה מי שייחשף אליכם יראה שיש כאן תוכן מעניין.

טיפ שלישי-

חברו בין האינסטגרם לפייסבוק. ככה החברים שלכם ידעו שיש לכם חשבון אינסטוש ויוכלו לעקוב אחריכם. מה גם שהחיבור בין השניים, יאפשר לכם ליצור קמפיינים דרך מערכת המודעות של פייסבוק בצורה אופטימלית.

טיפ רביעי-

תפיצו את הבשורה בכל נכס דיגיטלי שיש לכם. פייסבוק, לינקדאין טוויטר מה לא. איפה שכבר יש לכם חשבון פעיל תעלו קישור לפרופיל החדש. כנ״ל לגבי אתר או בלוג. תוסיפו כפתור לאתר שיאפשר לגולשים לעקוב אחריכם באינסטוש.

טלפון עם אינסטגרם

טיפ חמישי-

תתחילו לייצר אינטרקציה. יש לכם מתחרה עם חשבון פעיל? מעולה, כנסו אליו, ותראו מי האנשים שעוקבים אחריו. תתחילו להכנס לפרופילים שלהם ולהגיב להם. אל תעשו רק לייק לתמונות שלהם. סביר להניח שהם לא יטרחו להסתכל עליכם, אבל אם תגיבו להם תגובה אותנטית, בהחלט יש מצב שהם ישקיעו וירצו להגיב לכם או אפילו לעקוב אחריכם.

טיפ שישי-

השתמשו בפילטרים מבוססים מיקום. הדבר בהחלט יכול לתת לכם חשיפה ולגרום לעוד אנשים לגלות את החשבון שלכם. תעלו תמונה ותוסיפו מיקום.

טיפ שביעי-

צרו אסטרטגיית תוכן. אל תעלו תמונות רנדומליות, אלא תקדישו מחשבה לאיך אתם רוצים שהפרופיל יראה ומה אתם רוצים להשיג ממנו. תנצלו את כל 30 ההאשטגים שאתם יכולים לכתוב, ועשו זאת רק אחרי שביצעתם מחקר כמו שצריך לגבי האשטגים רלוונטים לנישה שלכם.

טיפ שמיני-

אולי הטיפ הכי חשוב. תתמידו. כל יום, וכמה פעמים ביום. התמדה היא מילת המפתח.

#תתחילו_לעבוד