אם יש דבר אחד שלקוחות של כל עסק אוהבים לראות או לשמוע, זה איזושהי רכילות עסיסית (במקרים בהם יש להם היכרות אישית עם העובדים בעסק) או לראות כיצד הדברים מתבצעים מאחורי הקלעים.

יש סיבה לכך שבסרטים בהם יש פספוסים במהלך הכתוביות, הקהל נשאר מרותק למסך. זה לא רק "הצחוקים" אלא גם האפשרות לראות צד קצת יותר אנושי ופחות מסחרי של אותם אנשים שעכשיו שילמו כסף בשביל להשתמש במוצר שלהם (כלומר הסרט).

לא סתם חובבי ספורט יגידו לכם שהם היו מתים להיות זבוב על הקיר בחדר ההלבשה של מכבי לאחר עוד הפסד מזעזע. בכל עסק שאנחנו עוקבים אחריו או שהוא מעניין אותנו, אנחנו גם רוצים לראות את הצד היותר אנושי שלו, כזה שלא רק מציג לנו את המוצר המוגמר אלא נותן לנו הצצה למאחורי הקלעים שלו.

מן הסתם, הכוונה היא לא שתדליקו עכשיו את הפייסבוק לייב בכל ישיבת קריאייטיב שאתם עושים, אבל בהחלט תשחררו מעט את הרסן ותנו לעוקבים שלכם, הצצה לתוך העולם של העסק שלכם.

ובעידן בו אנו חיים כיום זה כל כך לעשות את זה.

הרבה פעמים, אפשר לראות עסקים ומנהלי דיגיטל יושבים ושוברים את הראש: איזה תמונה מכירתית לעלות עכשיו לאינסטגרם, איזה סרטון מכירתי להפיק עכשיו בשביל לשים עליו כמה מאות שקלים שיגיע לקהל רחב של אנשים, כשכל מה שהם צריכים לפעמים לעשות זה פשוט לצלם ולשתף את הרגעים הקטנים שמתלווים לתהליך עצמו.

לדוגמא: אתם עובדים עכשיו על איזשהו מוצר או קמפיין חדש? במקום להיות נוקשים ולשתף את המוצר המוגמר, למה שלא תעלו סתם תמונה מתוך הצילומים או ישיבת הקריאטייב ותרשמו משהו בסגנון של "שוברים את הראש על המוצר הבא שישבור את השוק"?, במהלך כזה אתם גם מצליחים ליצור מעין טיזר וציפייה ובאותה נשימה אומרים לעוקבים שלכם, הנה תראו, יש כאן אנשים אמיתיים בשר ודם בדיוק כמוכם שעובדים. סרטונים אותנטיים יותר של מאחורי הקלעים גורמים להזדהות יותר גדולה ואווירה משוחררת שבהחלט יכולה להיות מתורגמת גם במישור הכלכלי.

אם תעקבו למשל בסנאפצ'אט אחרי מותגים ידועים, תראו שהם מעלים המון תוכן אותנטי שלא בא למכור מוצר (לא במודע בכל אופן). כנ"ל גם באינסטגרם, תמונה או סרטון קצר מתוך ישיבת צוות יכולים להיות שווים לכם הרבה יותר מעוד קמפיין גנרי. הקהל הופך חכם יותר ובמרחק של כמה קליקים חשוב לו לראות אנשים ולא רק מוצרים. היום, כשלא נתונים לחסדי הטלוויזיה או העיתון, אפשר להעניק להם את ההצצה הזאת, שתחבר אותם עוד יותר למותג שלכם.