יש לכם מוצר טוב, הצעה מעולה, וקהל יעד מפולח ומדוייק. עיצבתם תמונות פיצוץ, רשמתם את הקופי למודעה ויצאתם לדרך. עובר יום ועוד יום והתגובות די פושרות, או לא קיימות בכלל. זה הרגע שצריך לעצור לשניה, ולבצע הערכת מצב מחדש. בדקתם שוב את כל ההגדרות והכל פיקס, הסתכלתם שוב על הגרפיקות והם נראות לכם פיצוץ. בחנתם שוב את הטקסט, רק שהפעם משהו קופץ לכם. אתם מתחילים להבין שהבעיה היא כנראה בו. המסר לא מספיק ברור או שאתם לא משדרים אמינות יותר מדי. אז הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לחדד את המסרים שלכם, ולהפוך את הטקסט שבמודעה שלכם למגרה יותר.

הטיפ הראשון

תפחיתו את חששות הגולש. אם אתם לא מותג מוכר, סביר להניח שהגולש שנחשף למודעה שלכם, לא ירוץ בהתלהבות ויבצע רכישה. להפך, הוא יתנהג בחשדנות כלפיכם. לכן, אתם צריכים לנסח את המודעה בצורה שלא תגרום לו להרגיש מאויים מדי, אלא נינוח ורגוע לבצע אצלכם רכישה. אתם יכולים למשל להוסיף בטקסט הבטחה כי ״ניתן להחזיר עד 30 יום ללא עלות״. אם אתם מציעים משלוח חינם תציינו ״משלוח חינם ללא תנאים מקדימים״. זה כבר גורם לגולש להרגיש יותר בנוח.

הטיפ השני

פשטות מנצחת. אל תנסו להתחכם יותר מדי. לפעמים, הדרך הכי טובה למכור מוצר ללקוח היא פשוט לדבר אליו. משפטים מתלהבים מדי או לא מתלהבים בכלל, משחקי מילים שלא בהכרח מתאימים לקהל היעד או וריאציות נוספות שבאות להראות כמה שאתם יצירתיים, יכולים להיות לפעמים ההבדל בין הקלקה לאי הקלקה על המודעה שלכם.

עיפרון ומחדד

הטיפ השלישי

שימו את עצמכם בנעליים של הגולש. האם הטקסט שכתבתם היה משכנע אתכם ללחוץ על המודעה? האם הוא ברור מספיק, מסביר בדיוק מה התועלות שהגולש יקבל אם הוא ירכוש את המוצר שלכם?

תנסו לכתוב את הטקסט שהיה משכנע אתכם להקליק על הפרסום. מה היה מדבר אליכם במידה והייתם קהל היעד? מה הייתם רוצים לקרוא. אחרי שתחקרו קצת, תכתבו את הממצאים במודעה.

טיפ רביעי

נצלו את המקום שיש לכם. בפייסבוק, אנחנו יכולים לכתוב את הטקסט המכירתי ב-3 מקומות בהודעה. מעל המודעה, בשורת הכותרת ובשורת התיאור. קחו בחשבון שבמובייל, מה שאתם רושמים בשורת התיאור עלול להחתך. לכן, הקפידו כי המסר שיהיה שם יהיה קצר, ובטח אל תסתמכו על המקום המועט שיש לכם במטרה לנסות לשכנע את הגולש, שכן אם הטקסט יהיה ארוך מדי, המסר לא יוצג כלל לגולש. זאת טעות שחוזרת לא פעם ולא פעמיים, כי במנהל המודעות, כשנמצאים במצב של בניית המודעה למחשב, רואים מול העיניים שטח יותר גדול. בהתחשב בעובדה שרוב התנועה תגיע מהמובייל, ומי שיראה את הפרסומת שלכם יצפה בה מהטלפון שלו, כדאי לכם לבנות את המודעה מראש כמובייל ולראות מה לא מופיע מפאת מחסור מקום.