מנהלים עמודים עסקיים של לקוחות באינסטגרם ומתבאסים שכל העבודה היא דרך הטלפון? מוכר. הנה דרך מעולה לשמור תמונות ישירות למחשב, ולמה בכלל כדאי לעשות את זה.

קודם כל נתחיל מהלמה. למה כדאי לשמור תמונות מאינסטגרם? הרי אם אנחנו הם אלו שמעלים את התמונה היא כבר נשארת לנו על הטלפון נכון? נכון. אבל מה קורה אם אתם רוצים לקחת תמונות מסוימות שהעלתם ולערוך אותה למטרות נוספות? תצטרכו הרי להכנס לטלפון, למצוא את התמונה, לשלוח אותה לעצמכם למייל או לחבר את הסמאטרפון למחשב בשביל למשוך את התמונות ממנו לא? יותר מדי עבודה.

מה בנוגע לאסטרטגיית רי-פוסטים? דרך מעולה להפיץ תכנים שראיתם באינסטגרם היא הרי בעזרת רי-פוסט. מעלים תמונה שאהבנו ומתייגים ונותנים קרדיט למי שהעלה אותה. זה יכול להוביל לחשיפה איכותית, מה גם שאותו אדם שעשינו לו רי-פוסט ותייגנו אותו ידע מזה ומי יודע אולי הוא אפילו יעשה לכם לייק ויהפוך לעוקב. במקום להשתמש בכל מיני אפליקציות רי-פוסטים מרגיזות שמאלצות אותנו להתנייד ביניהן לאינסטגרם עצמה, ניתן פשוט להוריד את התמונה למחשב, לערוך אותה, ולעלות אותה מחדש.

עד שאינסטגרם לא יאפשרו לנו לעשות שיתוף של תכנים שאהבנו, או יתנו לנו את האופציה להוריד תמונות ישירות מהחשבון למובייל שלנו, הדרך הבא שנציג היא הפתרון עבורכם, במידה ואתם מעדיפים לעבוד מול מחשב בכל הקשור לניהול הלקוחות שלכם.

אז מה צריך לעשות?

אם כן, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להכנס לאתר של אינסטגרם ולהתחבר לחשבון שלכם. עכשיו לחצו על המשתמש שאחריו אתם עוקבים ואת התמונה שלו שאתם רוצים להוריד, הקליקו על התמונה ושימו לב כי היא נפתחת בחלון חדש.

צילום מסך מאינסטגרם

בתוך החלון הזה, הקליקו על הכפתור הימני בעכבר ומבין האופציות שנפתחות לחצו על view page source.

צילום של כפתור אינספקט

עכשיו אתם צריכים ללחץ על control +f, מה שיפתח אפשרות לחיפוש, והזינו את האותיות jpg . רואים שמסומנות לכם אותם אותיות? מעולה, עכשיו סמנו את כל הקישור שמתחיל ב https:// ועד לjpg והעתיקו את הקישור לחלון חדש.

צילום מסך

לחצו אנטר, והנה התמונה המדוברת. עכשיו לחצו על מקש ימני, שמירה ונגמר הסיפור.